Konya'nın Ahırlı ilçesinde bir mahallede, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.
Kaymakamlıktan alınan bilgiye göre, Kovid-19 tedbirleri kapsamında Karacakuyu Mahallesi'nin, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla karantinaya alındığı bildirildi.
Uygulanacak karantina süresince mahalleye giriş ve çıkışların yasaklandığı belirtildi.
Sağlık ekiplerinin mahalle sakinlerini sağlık taramasından geçirdiği, hastaların temasta bulundukları kişileri ise takibe aldığı öğrenildi.
Son Dakika › Güncel › Konya'da bir mahalle karantinaya alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.