Kosova elektrik Dağıtım Şirketi (KEDS ) çalışanları, 7 belediyede protesto gösterisi yaparak ücretlerinin artırılmasını ve daha iyi çalışma koşulları sağlanmasını istedi.
KEDS çalışanları sendika başkanı Fehmi Payaziti, yönetimin isteklerini gözardı etmesi üzerine protesto eylemi yapmaya mecbur kaldıklarını açıkladı. Payaziti ayrıca taleplerinin ele alınmaması halinde grevin de dışlanmadığını anlatırken, "KEDS çalışanlarının protestosu yarın da 7 belediyede devam edecek. Taleplerinin yerine getirilmesi yönünde herhangi bir adım atılmaması halinde, 23 Nisan'da tüm belediyelerdeki KEDS çalışanları KEDS'in Priştine'deki ana karargahında protesto düzenleyecekler" dedi.
KEDS Yönetim Kurulu, çalışanlarının ücretlerine zammın ancak 2017 yıllında gerçekleşebileceğini bildirken, ücretlerde artışa gidilmesi halinde elektrik enerjisine yüzde 10 oranında zam uygulanması gerekliliğini ifade etti. - Priştine
Son Dakika › Güncel › Kosova Elektrik Dağıtım Şirketi Çalışanlarından Protesto - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.