Kütahya'da Acil Çağrı Hizmetleri Toplantısı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kütahya'da Acil Çağrı Hizmetleri Toplantısı

23.09.2025 16:05

Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Kütahya Valiliği'nde düzenlenen Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı'na katıldı. Toplantıda, 2025 yılının ilk sekiz ayında yürütülen çalışmalar ve 112 Acil Çağrı Merkezi istatistikleri değerlendirildi.

(KÜTAHYA) - Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Kütahya Valisi Musa Işın'ın başkanlığında yapılan Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı'na katıldı.

Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Kütahya Valisi Musa Işın'ın başkanlığında düzenlenen Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı'na katıldı. Kütahya Valiliği Toplantı Salonu'nda, komisyon üyelerinin katılımıyla yapılan toplantıda; 2025 yılının ilk sekiz ayında yürütülen çalışmalar ve 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nün istatistikleri değerlendirildi.

Birim sorumluları tarafından reaksiyon süreleri, konuşma süreleri, cevaplanmayan çağrılar, vaka formları ve personel istatistikleri gibi göstergeler ele alınarak, aksaklıkların tespit edilmesi ve çözüm yolları üzerinde duruldu. Kamu kurum ve kuruluşları, STK'lar, mahalle ve köy muhtarlıkları ile resmi ve özel okullarda, 112 hizmetlerine yönelik tanıtım, bilinçlendirme ve farkındalık çalışmalarının devam ettirilmesi kararlaştırıldı.

Tüm kurum personeline yönelik 112 Acil Çağrı Merkezleri Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliği kapsamında eğitimlerin sürdürülmesinin öneminin de vurgulandığı toplantı, görüş ve önerilerin paylaşılmasıyla sona erdi.

Kaynak: ANKA

Son Dakika Güncel Kütahya'da Acil Çağrı Hizmetleri Toplantısı - Son Dakika


Advertisement