Londra'da En Sıcak Günde Halk Güneşli Havanın Tadını Çıkarttı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Londra'da En Sıcak Günde Halk Güneşli Havanın Tadını Çıkarttı

01.07.2015 19:21

Londra'da halk güneşli havanın tadını çıkarttı.

Londra'da halk güneşli havanın tadını çıkarttı. Şehir sıcaktan kavrulurken, güneydoğu İngiltere'de termometre 34 dereceye kadar çıktı.

Londra'nın son on yılda en sıcak Temmuz'unu yaşadığına dikkat çekilirken, güneşin en kızgın olacağı saat 11.00 -15.00 saatleri arasında dışarı çıkmamaları yönünde uyarı yapıldı. Halkın uyarıları dikkate almarak, parkları ve havuzları doldurdukları görüldü. - Londra

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Londra'da En Sıcak Günde Halk Güneşli Havanın Tadını Çıkarttı - Son Dakika


Advertisement