Londra'da halk güneşli havanın tadını çıkarttı. Şehir sıcaktan kavrulurken, güneydoğu İngiltere'de termometre 34 dereceye kadar çıktı.
Londra'nın son on yılda en sıcak Temmuz'unu yaşadığına dikkat çekilirken, güneşin en kızgın olacağı saat 11.00 -15.00 saatleri arasında dışarı çıkmamaları yönünde uyarı yapıldı. Halkın uyarıları dikkate almarak, parkları ve havuzları doldurdukları görüldü. - Londra
Son Dakika › Güncel › Londra'da En Sıcak Günde Halk Güneşli Havanın Tadını Çıkarttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.