Malatya'da Soba Zehirlenmesinden 1 Kişi Öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Malatya'da Soba Zehirlenmesinden 1 Kişi Öldü

01.02.2013 12:18  Güncelleme: 12:23

Malatya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen genç kadın hayatını kaybederken, eşi hastanede tedavi altına alındı.

Malatya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen genç kadın hayatını kaybederken, eşi hastanede tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre Göztepe Mahallesi 16. Sokak'taki evlerinde kömür sobasını yakıp uykuya dalan Erdal Baburhan (29) ve eşi Melek Baburhan'dan (28) sabah saatlerinde haber alamayan yakınları polise haber verdi. Polis tarafından baygın halde bulunan yeni evli çiftten Melek Baburhan'ın hayatını kaybettiği belirlenirken, eşi ambulansla Turgut Özal Tıp Merkezi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. - MALATYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Malatya'da Soba Zehirlenmesinden 1 Kişi Öldü - Son Dakika


Advertisement