Manisaspor'da önceki gün anlaşma sağlanan teknik direktör Reha Erginer, dün 1 yıllık sözleşmeye imza attı.
Erginer'in geçen sezon 15 kişilik yönetimin 16'ncı üyesi gibi görev yaptığını dile getiren Başkan Emre Hasgör, Her hamlesinde kulübünün çakarlarını gözeten, Manisaspor'un başarısı için gecesini gündüzüne kadan hocamızla devam edeceğimiz için mutluyuz. Yeni sezonda da altyapıdan gelen gençlerin ağırlıkta olacağı bir takımla yola çıkacağız. Bu konuda uzman olan hocamıza güveniyoruz dedi.
Göreve geldiklerinde önlerini göremediklerini ancak kısa sürede mali disiplini sağlayıp, borçlarını ve ödeme takvimini bilen bir kulüp haline geldiklerini sözlerine ekleyen Hasgör, Bu sezon mali, idari ve sportif açıdan daha başarılı bir dönem geçireceğimize inanıyorum şeklinde konuştu. Yeni sezon öncesi umutlu mesajlar veren Reha Erginer ise, Artık oturmuş bir kadromuz var. Gerekli rötuşları yaptıktan sonra Süper Lig'i daha rahat telafuz edeceğimizi düşünüyorum ifadesini kullandı.
Son Dakika › Güncel › Manisaspor'da Teknik Direktör Reha Erginer İmzaladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.