Manisaspor: "Kötü Gidişi Durdurma Maçımız" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manisaspor: "Kötü Gidişi Durdurma Maçımız"

07.11.2014 15:32

Manisaspor'da gözler pazar günü iç sahada oynanacak Orduspor karşılaşmasına çevrilirken Başkan Abdullah Mergen, karşılaşmayı kazanarak kötü gidişi durdurmak istediklerini söyledi.

Manisaspor'da gözler pazar günü iç sahada oynanacak Orduspor karşılaşmasına çevrilirken Başkan Abdullah Mergen, karşılaşmayı kazanarak kötü gidişi durdurmak istediklerini söyledi.

Ziraat Türkiye Kupası'nda gruplara kalmanın verdiği moralle sahaya çıkacaklarını kaydeden Başkan Abdullah Mergen, "Ligde zor günler yaşayan 2 takımın da puan kaybına tahammülü yok. Ben saha ve seyirci avantajıyla galip geleceğimize inanıyorum. Tek isteğim taraftarın bu maçta takımına sahip çıkıp destek olması" dedi.

Siyah beyazlı ekipte cezalı olan Mikic ile Mustafa Sarp, bu karşılaşmada forma giyemeyecek. - Manisa

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Manisaspor: 'Kötü Gidişi Durdurma Maçımız' - Son Dakika


Advertisement