Meclis İsrafın Önlenmesi ve Kaynakların Etkin Kullanımı Konusunda Çalışma Başlattı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Meclis İsrafın Önlenmesi ve Kaynakların Etkin Kullanımı Konusunda Çalışma Başlattı

03.06.2014 12:59

-Türkiye Büyük Millet Meclisi, kaynakların etkili, ekonomik ve verimli olarak kullanılması ve israfın önlenmesi amacıyla bir çalışma başlattı.

- Türkiye Büyük Millet Meclisi, kaynakların etkili, ekonomik ve verimli olarak kullanılması ve israfın önlenmesi amacıyla bir çalışma başlattı.

TBMM Başkanlığı İdari Teşkilatı'ndan yapılan açıklamada, Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununun "Hesap verme sorumluluğu" başlığının ilgili maddesine dikkat çekilerek, "ülke varlıklarının kullanılmasında israftan kaçınılmasının milli ve manevi değerlerimiz açısından herkes için bir vatandaşlık görevi olduğuna" işaret edildi.

Meclis İdari Teşkilatı, tüm birimlerinin katılımı ile israfın önlenmesi ve kaynakların etkin kullanımı için uyulması gereken kuralları belirledi. Belirlenen kurallar tüm birimlere gönderilerek, personelin bu kurallara titizlikle uymaları istendi.

Meclis Başkanlığı'nın israf konusunda birimlerine, "Elektrik tüketiminde, su kullanımında, doğalgaz kullanımında ve işgücünün etkin kullanılması için" dikkat edilmesi uyarısında bulundu.

Kaynak: ANKA

Son Dakika Güncel Meclis İsrafın Önlenmesi ve Kaynakların Etkin Kullanımı Konusunda Çalışma Başlattı - Son Dakika


Advertisement