SPOR Toto 2'NCİ Lig Kırmızı Grup'ta Bugsaşspor'u deplasmanda Mert Hakan ve Tayfun'un golleriyle 2-0 yenen Menemen Belediyespor'da moraller düzeldi. Teknik Direktör Suat Kaya, 3 cezalı 5 de sakat futbolcudan yoksun bir kadroyla Ankara'ya gittiklerini belirterek, "8 eksiğe rağmen kazandığımız 3 puan bize büyük moral verdi" diye konuştu.
Mutlaka seri galibiyetler alacaklarını ifade eden Kaya, "Şampiyonluk şansımız düşük olsa da zirve yarışını kesinlikle bırakmayacağız. Öncelikle ilk 5'i garanti altına almalıyız. Pazar günü konuk edeceğimiz Tuzlaspor'u da yenerek camiamızı mutlu edeceğiz" ifadelerini kullandı. Menemen'de İbrahim Dağaşan ve Gökhan Ünal'ın sakatlıkları sürüyor.
- İzmir
Son Dakika › Güncel › Menemen Belediyespor'da Moraller Düzeldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.