Merkez Kaza Yaptık, Ambulans Gönderin' - Son Dakika
Son Dakika Logo

Merkez Kaza Yaptık, Ambulans Gönderin'

Merkez Kaza Yaptık, Ambulans Gönderin\'
21.07.2015 15:45

Adana'da polis ekibinin kullandığı motosikletin otomobille çarpışması sonucu 2 polis yaralandı.

Adana'da polis ekibinin kullandığı motosikletin otomobille çarpışması sonucu 2 polis yaralandı. Yaralanan polisler, telsizden "Merkez kaza yaptık, ambulans gönderin" diyerek yardım istedi.

Merkez Seyhan İlçesi Özdemir Sabancı Bulvarı'ndaki Mimar Sinan Açık Hava Tiyatrosu yakınlarında Nihan Turgut yönetimindeki 01 BBB 30 plakalı otomobille aynı yönde giden yunus timinde görevli polis memuru Embiya Karakaya yönetimindeki motosiklet çarpıştı. Devrilerek yerde 20 metre sürüklenen motosiklet sürücüsü Embiya Karakaya ile beraberindeki polis Mehmet Ali Çelik hafif şekilde yaralandı. Kaldırımdaki trafik işaret levhasına çarparak duran motosikletin kaza yaptığını gören Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı'nda görevli personel yardıma koştu.

Bu sırada, kolları ile ayaklarında sıyrıklar oluşan polis memuru, telsizle kazayı anons ederek, "Merkez kaza yaptık, ben iyiyim arkadaşım yerde yatıyor, ambulans gönderin" diye haber verdi. Bunun üzerine kaza yerine çok sayıda ekip ve ambulans sevk edildi. Sağlık görevlilerin yaptığı ilk müdahalenin ardından yaralı polisler, Adana Devlet Hastanesi'nde kaldırıldı. Sağlık durumlarının iyi olduğu belirlenen polislerin tedavisi sürerken, otomobil sürücüsü Nihal Turgut ise ifade için polis merkezine götürüldü. - Adana

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Merkez Kaza Yaptık, Ambulans Gönderin' - Son Dakika


Advertisement