"Milli Dayanışma Kampanyası"na bayram ikramiyesini bağışladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Milli Dayanışma Kampanyası"na bayram ikramiyesini bağışladı

17.04.2020 00:11  Güncelleme: 11:45

Samsun'da 84 yaşındaki Hacı Nihat, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan öncülüğünde başlatılan "Milli Dayanışma Kampanyası"na bayram ikramiyesini bağışladı.

Samsun'da 84 yaşındaki Hacı Nihat, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan öncülüğünde başlatılan "Milli Dayanışma Kampanyası"na bayram ikramiyesini bağışladı.

Samsun Valiliği, Ladik ilçesinde yaşayan Nihat'ın bağışına ilişkin, resmi Twitter hesabından video paylaştı.

Paylaşımda, "Her daim duasıyla, varlığıyla hissettiğimiz değerli büyüklerimiz, fedakarlıkları ile bizleri duygulandırıyor." ifadeleri kullanıldı.

Nihat, videodaki konuşmasında "Cumhurbaşkanımızın açtığı kampanyaya bayram ikramiyemi bağışlıyorum. Allah sizden razı olsun." dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel 'Milli Dayanışma Kampanyası'na bayram ikramiyesini bağışladı - Son Dakika


Advertisement