Gaziantep'te, tramvay hattı üzerinde bulunan yaya geçidinden geçmeye çalışan motosikletli sürücü, kazaya neden oldu.
Edinilen bilgiye göre olay, Zübeyde Hanım Bulvarı üzerinde meydana geldi. Buradan geçen tramvay hattı üzerinde bulunan yaya geçidinden motosikletiyle geçmeye çalışan bir şahıs, motosikletiyle birlikte tramvayın altında kaldı. Şans eseri kazayı yara almadan atlatan ve ismi öğrenilemeyen motosiklet sürücüsü, olay yerinden kaçtı. Tramvay altında kalan motosiklet ise, vatandaşların yardımıyla çıkarılarak yol kenarına alındı. Motosikleti bırakıp kaçan sürücüden haber alınamazken, tramvay seferlerine yeniden devam edildi.
Kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor. - GAZİANTEP
Son Dakika › Güncel › Motosiklet Tramvayın Altında Kaldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.