Spor Toto 2'nci Ligİ Beyaz Grup takımlarından Nazilli Belediyespor futbolcularıyla yollarını ayırmayı sürdürüyor.
İlk olarak forvet Mehmet Fuat Gölbaşı ile vedalaşan siyah-beyazlıların orta saha Caner Yılmaz'la da yolları ayırdığı açıklandı. Teknik Direktör Alaaddin Demirözü'nün raporu doğrultusunda harekete geçen yönetim, 24 yaşındaki futbolcunun sözleşmesini karşılıklı olarak feshetti. Bu sezon ligde 6, kupa da 2 kez siyah-beyazlı formayı giyen Caner gol atamadı.
Dış transfer çalışmalarını sürdüren Nazilli, Hataysporlu kanat oyuncusu Halil Zeybek ve Kartalsporlu golcü Murat Tosun'u kadrosuna katmak istiyor. - Nazilli
Son Dakika › Güncel › Nazilli Belediyespor'da Yaprak Dökümü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.