Nilüfer Belediyesi personeli Fuat Sakarya adına futbol turnuvası düzenlendi. Nilüfer Belediyesi Üçevler Spor Tesisleri'nde Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ve İnsan Kaynakları Eğitim Müdürlüğü takımları arasında oynanan açılış maçında başlama vuruşunu Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey yaptı. Takımlara başarılar dileyen Başkan Bozbey, turnuvanın centilmence geçmesi dileğinde bulundu.
Turnuvanın açılış maçında Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü, İnsan Kaynakları Eğitim Müdürlüğü'nü 3-0 mağlup ederek turnuvaya galibiyetle başladı. Turnuva iki grupta oynanacak bir birden çekişmeli maçlarla devam edecek. Üç hafta sürecek olan "Nilüfer Belediyesi Fuat Sakarya Futbol Turnuvası"na 10 takımla 100'ü aşkın personel katılırken, 8 Ekim'de yapılacak final maçı ile sona erecek.
Son Dakika › Güncel › Nilüfer'de Personel Fuat Sakarya İçin Sahaya Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.