Nizip'in Tatlıcak Beldesi sakinleri, Nizip Çayı'na atıksu karıştığını ve bu nedenle beldede hastalıkların arttığını iddia ederek, 'Zehir İçiyoruz' başlıklı 5 bin broşür bastı. Basılan broşürleri vatandaşlara dağıtan Tatlıcaklılar, yetkililerden yardım istedi. Nizip Çayı'na 15 yıldan beridir fabrikalardan bırakılan atıksuların karıştığını belirten, Tatlıcaklılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği sözcüsü İbrahim Halil Küçük, şunları söylediDaha önce konuyla ilgili yapmış olduğumuz birçok girişim sonuç vermedi. Bizler belde sakinleri hem de sivil toplum örgütü temsilcilerinin de desteğiyle konuyu Cumhurbaşkanımıza ve Başbakanımıza bildirmek ve sesimizi duyurmak için böyle bir çalışma yaptık. Çünkü bundan sonra yapacak bir şeyimiz yok. Elimizden birşey gelmediği gibi her geçen gün Organize Sanayi Bölgesi'nden gelen ve Nizip Çayı'na karışan atıklar nedeniyle köylerimizdeki tarla ve ağaçlar kuruyor. Su sağlığımızı tehdit ediyor. Bu nedenle yetkililerden yardım istiyoruz.
Son Dakika › Güncel › Nizip Çayı'na Karışan Atıksular Nedeniyle Broşür Dağıttılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.