Olgun Gençlere Sağlıklı Beslenme Dersi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Olgun Gençlere Sağlıklı Beslenme Dersi

Olgun Gençlere Sağlıklı Beslenme Dersi
15.12.2017 17:56

Nilüfer Belediyesi Olgun Gençlik Merkezi üyelerine sağlıklı beslenmenin ip uçları anlatıldı.

Nilüfer Belediyesi Olgun Gençlik Merkezi üyelerine sağlıklı beslenmenin ip uçları anlatıldı.

55 yaş ve üstü vatandaşların buluşma mekanı haline gelen Nilüfer Belediyesi Olgun Gençlik Merkezi üyelerine Mor Salkım Kadın Dayanışma Derneği iş birliği ile "İleri Yaşta Beslenme ve Diyabet" semineri verildi. Semineri veren uzman diyetisyen Gözde Alp Karadeniz, "Beslenme neden önemli?", "Yeterli ve dengeli beslenme nedir?", 'Doğru beslenmek için nelere dikkat etmeliyiz?", "Besin öğeleri ve önemleri", "55 yaş üstü fertlerde en fazla görülen hastalıklar", "Diyabet nedir?", " Diyabette beslenmenin önemi" konularında önemli bilgiler aktardı. Seminere katılan Nilüfer Belediyesi Olgun Gençlik Merkezi üyeleri, verilen bilgilerin kendileri için önemli olduğunu belirterek, artık bu bilgiler doğrultusunda beslenmeye dikkat edeceklerini belirtti. Nilüfer Belediyesi Olgun Gençlik Merkezi'nde farklı konularda seminerler verilmeye devam edilecek. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Olgun Gençlere Sağlıklı Beslenme Dersi - Son Dakika


Advertisement