Orman Bölge Müdüründen Cabbar Başkana ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Orman Bölge Müdüründen Cabbar Başkana ziyaret

20.01.2020 15:06

Kayseri Orman Bölge Müdürü İsa Çapkın, Develi Belediye Başkanı Mehmet Cabbar'ı makamında ziyaret ederek Develi'de yürütülecek ağaçlandırma çalışmaları hakkında istişarelerde bulundu.

Tekir Gölet'inden Develi'ye kadar olan kısmı ile Bayraktepe Mevkiinin uygun bölgelerine yapılacak ağaçlandırma çalışmaları hakkında fikir alışverişine bulunan Cabbar Başkan "Daha yeşil Develi için bölge müdürümüzle faydalı bir toplantı gerçekleştirdik. İnşallah en kısa sürede başlayacak bu çalışmalardan dolayı bölge müdürlüğümüze teşekkür ediyorum" açıklamalarında bulundu.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Orman Bölge Müdüründen Cabbar Başkana ziyaret - Son Dakika


Advertisement