YANGINDAN KURTARILAN KİRPİYE ORMAN İŞÇİLERİ SU İÇİRDİ
Çanakkale'nin merkeze bağlı Sarıcaeli köyünde çıkan yangına havadan ve karadan müdahale sürdürülüyor. Öte yandan orman işçileri, yangından alevlerin arasından kurtarılan bir kirpiye su içirdi.
Nazif Cemhan ŞEN/ ÇANAKKALE,
Son Dakika › Güncel › Orman İşçileri Yangın Altındaki Kirpiye Su Verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.