Osmaniye'de bir köy Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Osmaniye'de bir köy Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı

Osmaniye\'de bir köy Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı
13.01.2021 21:05  Güncelleme: 21:08

Osmaniye'de bir köy, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Osmaniye'de bir köy, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Valilikten yapılan açıklamada, merkeze bağlı Dervişli köyünde 17 pozitif ve 24 temaslı vaka bulunduğunun tespit edildiği belirtildi.

Açıklamada, İl Hıfzısıhha Kurulu kararıyla 13 Ocak 2021 tarihi itibarıyla ikinci bir emre kadar köyde karantina uygulamasına ve köye giriş çıkışların sınırlandırılmasına karar verildiği kaydedildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Osmaniye'de bir köy Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı - Son Dakika


Advertisement