Osmaniye'de Sağlık Kuruluşlarında Verimlilik Değerlendiriliyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Osmaniye'de Sağlık Kuruluşlarında Verimlilik Değerlendiriliyor

27.08.2018 16:29

Osmaniye Sağlık İl Müdürlüğü tarafından, sağlık kuruluşlarında verimliliğin yerinde değerlendirmesi çalışması yapıldı.

Osmaniye Sağlık İl Müdürlüğü tarafından, sağlık kuruluşlarında verimliliğin yerinde değerlendirmesi çalışması yapıldı.

Sağlık İl Müdürü Hasan Öznavruz, yaptığı yazılı açıklamada, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı tarafından sağlıkta hizmet kalitesinin daha da arttırılması için çalışma yapıldığını belirtti.

Sağlık kuruluşlarında verimliliğin yerinde değerlendirilmesi çalışmalarının bir hafta sürdüğünü ifade eden Öznavruz, sağlık hizmetlerinde hasta memnuniyetinin büyük önem taşıdığını, bu bilinçle hareket ederek denetimlerin devam ettiğini kaydetti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Osmaniye'de Sağlık Kuruluşlarında Verimlilik Değerlendiriliyor - Son Dakika


Advertisement