Osmaniye Sağlık İl Müdürlüğü tarafından, sağlık kuruluşlarında verimliliğin yerinde değerlendirmesi çalışması yapıldı.
Sağlık İl Müdürü Hasan Öznavruz, yaptığı yazılı açıklamada, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı tarafından sağlıkta hizmet kalitesinin daha da arttırılması için çalışma yapıldığını belirtti.
Sağlık kuruluşlarında verimliliğin yerinde değerlendirilmesi çalışmalarının bir hafta sürdüğünü ifade eden Öznavruz, sağlık hizmetlerinde hasta memnuniyetinin büyük önem taşıdığını, bu bilinçle hareket ederek denetimlerin devam ettiğini kaydetti.
Son Dakika › Güncel › Osmaniye'de Sağlık Kuruluşlarında Verimlilik Değerlendiriliyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.