Özcan, Bayan Personelin Kadınlar Günü'nü Kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Özcan, Bayan Personelin Kadınlar Günü'nü Kutladı

Özcan, Bayan Personelin Kadınlar Günü\'nü Kutladı
08.03.2012 13:41

Keşan Belediye Başkanı, Emekçi Kadınlar Günü nedeniyle Keşan Belediyesi'ndeki bayan personelin Kadınlar Günü'nü kutladı.

Özcan saat 11.30 sıraIarında bayan personeli ziyaret ederek 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü kutladı ve bayanlara Keşan Belediyesi adına broş hediye etti.

Bayan personel de Özcan'a 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü kutlaması nedeniyle teşekkür etti.

GENEL İŞ SENDİKASI'DA KUTLADI

Öte yandan Keşan Belediyesi işçilerinin yer aldığı Keşan Genel İş Sendikası Keşan İşyeri Temsilcisi Fikret Özdemir'de, belediyedeki bayan personeli ziyaret ederek 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü kutladı ve birer gül hediye etti.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Özcan, Bayan Personelin Kadınlar Günü'nü Kutladı - Son Dakika


Advertisement