Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, uyuşturucu kullandığı iddia edilen bir genç komaya girdi.
Olay, Çırpan Parkı'nda meydana geldi. İddiaya göre vatandaşlar, ismi öğrenilemeyen gencin parkta hareketsiz vaziyette yattığını gördü. İhbar üzerine olay yerine gelen 112 sağlık ekipleri, yaptıkları ilk müdahalenin ardından genci Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Gencin parkta alkol ve uyuşturucu kullandığı iddia edildi. Polis, olayla alakalı tahkikat başlattı. - BURSA
Son Dakika › Güncel › Uyuşturucu Kullandığı İddia Edilen Şahıs Komaya Girdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.