Pendik'te trafikte motosiklet sürücüsünü silahla tehdit eden bir kişi yakalandı.
İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 24 Temmuz'da sosyal medyada "trafikte silah çekti, tehdit savurdu" açıklamasıyla görüntü yayınlanmasının ardından çalışma başlattı.
Ekipler, görüntülerde Fevzi Çakmak Mahallesi'nde seyir halindeki otomobilde yolcu koltuğunda oturduğu tespit edilen R.G'yi kurusıkı tabanca ile yakaladı.
Emniyetteki işlemlerinin ardından R.G. serbest bırakıldı.
Kimliği tespit edilen otomobil sürücüsünü yakalama çalışmaları sürüyor.
Son Dakika › Güncel › Pendik'te Trafikte Silahla Tehdit Eden Kişi Yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.