Sağlık Bakanı Koca 7 ilin sağlık müdürüyle konuştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sağlık Bakanı Koca 7 ilin sağlık müdürüyle konuştu

Sağlık Bakanı Koca 7 ilin sağlık müdürüyle konuştu
22.10.2020 08:58  Güncelleme: 09:01

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 7 ilin sağlık müdürü ile video konferans yöntemiyle görüştü.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 7 ilin sağlık müdürü ile video konferans yöntemiyle görüştü.

Bakan Koca, Twitter adresinden yaptığı paylaşımda, İzmir, Gaziantep, Kahramanmaraş, Eskişehir, Denizli, Adıyaman ve Aydın toplantılarında salgınla mücadelede gelinen noktayı değerlendirdiklerini belirtti. Koca, "İstanbul başta olmak üzere, bu 7 il ve ülke genelinde vaka artışı görülüyor. Maskenin önemi arttı. Kurallara uyalım" ifadelerini kullandı.

(Mehmet Kalay/İHA)

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Sağlık Bakanı Koca 7 ilin sağlık müdürüyle konuştu - Son Dakika


Advertisement