
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Dünya Diyetisyenler Günü'nü kutladı.
Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şu ifadelere yer verdi:
"Değerli diyetisyenler, Dünya Diyetisyenler Günü'nüzü kutluyorum. Eski normallerine dönmek isteyenlere desteğiniz önemli. Eski normallere, bize göre de sağlıklı beslenme ve normal kilolar dahil."
Son Dakika › Güncel › Sağlık Bakanı Koca'dan 'Dünya Diyetisyenler Günü' paylaşımı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.