
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, sağlık kurumlarında şiddetin izlerini halkla sileceklerini belirtti.
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Müezzinoğlu, Twitter hesabından sağlık çalışanlarına şiddeti kınadı.
Vefat yılında Dr. Ersin Arslan'ı rahmetle andığını ifade eden Müezzinoğlu,
"Fedakar hekimlerimiz ve sağlık çalışanlarımıza her zaman şükran duyan halkımızla sağlık kurumlarında şiddetin izlerini sileceğiz"ifadesini kullandı. - ANKARA
Son Dakika › Güncel › Sağlık Bakanı Müezzinoğlu.'Fedakar Hekimlerimiz ve Sağlık Çalışanlarımıza Her Zaman Şükran Duyan... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.