Samsunspor Teknik Direktörü Özat: "Başkanla Görüşerek Döndüm" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Samsunspor Teknik Direktörü Özat: "Başkanla Görüşerek Döndüm"

Samsunspor Teknik Direktörü Özat: "Başkanla Görüşerek Döndüm"
16.12.2015 16:56

PTT 1'inci Ligi takımı Samsunspor'un teknik direktörlüğünden istifa eden Ümit Özat, Kulüp Başkanı Erkut Tutu ile yaptığı görüşmeden sonra görevine döndüğünü söyledi.

PTT 1'inci Ligi takımı Samsunspor'un teknik direktörlüğünden istifa eden Ümit Özat, Kulüp Başkanı Erkut Tutu ile yaptığı görüşmeden sonra görevine döndüğünü söyledi.

Ligin 15'inci haftasında Samsunspor'un 2-0'lık mağlubiyetle sonuçlanan Balıkesirspor maçının ardından yayıncı kuruluşa istifa ettiğini açıklayan Ümit Özat, "Bir anlık düşünce boşluğu ile aldığım bu kararı başkanımla yapmış olduğum görüşme sonucu tekrar gözden geçirdim. Oyuncularıma ve bana inanan tüm Samsunsporlular'a inanıyorum. Ben ve ekibim, aynı coşku ve istekle bu yolda pes etmeyeceğimize söz veriyorum" dedi.

- Samsun

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Samsunspor Teknik Direktörü Özat: 'Başkanla Görüşerek Döndüm' - Son Dakika


Advertisement