AK Parti Sapanca İlçe Başkanı Nazmi Bostancı, Sapanca Belediye Başkanı Dr. Aydın Yılmazer ve büyükşehir ve belediye meclis üyeleri İlçe Seçim Kurulu Başkanlığına gitti. İlçe Seçim Kurulu Başkanından mazbatasını alan Başkan Yılmazer, seçimlerde sandık başlarında görev alan personele teşekkür ederek, seçim sürecini başarılı bir şekilde tamamladıklarını belirtti.
Sapanca Belediye Başkanı Yılmazer ve meclis üyeleri Sapanca Adliye Sarayı önünde hatıra fotoğrafı çekildikten sonra devir teslim için Sapanca Belediyesi hizmet binasına gitti.
Son Dakika › Güncel › Sapanca'nın Yeni Başkanı Yılmazer Mazbatasını Aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.