Sapanca'nın Yeni Başkanı Yılmazer Mazbatasını Aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sapanca'nın Yeni Başkanı Yılmazer Mazbatasını Aldı

Sapanca\'nın Yeni Başkanı Yılmazer Mazbatasını Aldı
03.04.2014 10:41  Güncelleme: 10:44

30 Mart Yerel Seçimlerinde Sapanca'da Belediye Başkanı seçilen Dr. Aydın Yılmazer, meclis üyeleri ile birlikte mazbatasını aldı.

AK Parti Sapanca İlçe Başkanı Nazmi Bostancı, Sapanca Belediye Başkanı Dr. Aydın Yılmazer ve büyükşehir ve belediye meclis üyeleri İlçe Seçim Kurulu Başkanlığına gitti. İlçe Seçim Kurulu Başkanından mazbatasını alan Başkan Yılmazer, seçimlerde sandık başlarında görev alan personele teşekkür ederek, seçim sürecini başarılı bir şekilde tamamladıklarını belirtti.

Sapanca Belediye Başkanı Yılmazer ve meclis üyeleri Sapanca Adliye Sarayı önünde hatıra fotoğrafı çekildikten sonra devir teslim için Sapanca Belediyesi hizmet binasına gitti.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Sapanca'nın Yeni Başkanı Yılmazer Mazbatasını Aldı - Son Dakika


Advertisement