Senegal'de diyabet hastaları kısa mesaj yardımıyla ramazan ayını daha kolay geçirebilecek.
Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) ve Uluslararası Telekomünikasyon Birliği'nin işbirliğiyle Senegal'de başlatılan "mDiabet" projesi kapsamında, diyabet hastalarının sağlıklı kalarak oruç tutabilmesi hedefleniyor.
İlk kez Fransızca konuşulan bir ülkede hayata geçirilen projeyle, diyabet hastaları ramazan ayı süresince her gün "Sahurda bol su için, hurma gibi şekerli gıdalara dikkat edin" gibi kısa mesajlarla bilgilendiriliyor.
DSÖ'ye göre, dünyada 347 milyon kişi diyabet hastası. - Ankara
Son Dakika › Güncel › Senegal'de Diyabet Hastalarına Kısa Mesajla Ramazan Boyunca Destek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.