Siirt'te Jandarmanın 179'uncu Kuruluş Yıldönümü Kutlaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Siirt'te Jandarmanın 179'uncu Kuruluş Yıldönümü Kutlaması

Siirt\'te Jandarmanın 179\'uncu Kuruluş Yıldönümü Kutlaması
13.06.2018 14:39

Jandarma Teşkilatı’nın 179. kuruluş yıldönümü Siirt’te törenle kutlandı.

Jandarma Teşkilatı'nın 179. kuruluş yıldönümü Siirt'te törenle kutlandı.

Atatürk Anıtı'nda düzenlenen törene, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Kemal Benek, Jandarma personeli ve askeri erkan katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından İl Jandarma Komutanı Albay Kemal Benek tarafından Cumhuriyet Meydanında Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu. Jandarma Teşkilatı'nın 179. kuruluş yıldönümünü kutlayan Albay Benek, teşkilat çalışanlarına başarılar diledi. - SİİRT

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Siirt'te Jandarmanın 179'uncu Kuruluş Yıldönümü Kutlaması - Son Dakika


Advertisement