Sinop'ta 3 mahalle karantinaya alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sinop'ta 3 mahalle karantinaya alındı

Sinop\'ta 3 mahalle karantinaya alındı
25.08.2020 09:29

Sinop'un Türkeli ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 3 mahallede karantina uygulaması başlatıldı.

Sinop'un Türkeli ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 3 mahallede karantina uygulaması başlatıldı.

Kaymakamlıktan yapılan açıklamada, Demirci, Aşağı Marbel ve Merkez mahallerinde koronavirüs vakalarına rastlandığı belirtildi.

Açıklamada, yaşanan gelişme üzerine İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunca söz konusu mahallelerde 14 gün süreyle karantina uygulaması başlatıldığı, mahallere giriş ve çıkışların yasaklandığı kaydedildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Sinop'ta 3 mahalle karantinaya alındı - Son Dakika


Advertisement