Sırbistan Meclisi Başkanı Orliç'ten KEİPA konusunda Türkiye'ye güven Açıklaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sırbistan Meclisi Başkanı Orliç'ten KEİPA konusunda Türkiye'ye güven Açıklaması

Sırbistan Meclisi Başkanı Orliç\'ten KEİPA konusunda Türkiye\'ye güven Açıklaması
08.12.2022 16:29  Güncelleme: 16:51

Sırbistan Ulusal Meclisi Başkanı Vladimir Orliç, Türkiye'nin, dönem başkanlığını devraldığı Karadeniz Ekonomik İşbirliği Parlamenter Asamblesine (KEİPA) önemli katkı sağlayacağını söyledi.

Sırbistan Ulusal Meclisi Başkanı Vladimir Orliç, Türkiye'nin, dönem başkanlığını devraldığı Karadeniz Ekonomik İşbirliği Parlamenter Asamblesine (KEİPA) önemli katkı sağlayacağını söyledi.

Orliç, TBMM Başkanı Mustafa Şentop'un katıldığı ve KEİPA Dönem Başkanlığının Türkiye'ye devredildiği 60'ıncı Genel Kurul Toplantısı'nın kapanış oturumunda konuştu.

Sırbistan'ın başkenti Belgrad'daki toplantıda KEİPA'nın 2023'ün ilk yarısında enerji ve ekonomi gibi önemli konularda önemli rol alacağına işaret eden Orliç, "İşbirliği, diyalog ve yapıcı ruhlu olmak birçok sorunun aşılmasında oldukça faydalıdır. Bizim sorumluluğumuz ise karşılıklı ilişkileri güçlendirmektir." dedi.

Kilit konularda halkın çıkarı ve refahı için çalışılması gerektiğine işaret eden Orliç, "Türkiye'nin, her zaman olduğu gibi, gelecek yıl düzenlenecek KEİPA Genel Kuruluna da inanılmaz bir ev sahipliği yapacağına eminim. Tabii ki dönem başkanlığı süresince de KEİPA'ya inanılmaz katkı sağlayacaktır." diye konuştu.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Sırbistan Meclisi Başkanı Orliç'ten KEİPA konusunda Türkiye'ye güven Açıklaması - Son Dakika


Advertisement