Şırnak merkeze bağlı Arslan Başar Köyü Jandarma Karakol Komutanlığı, Şırnak- Siirt karayolu üzerindeki karakol önünde Muharrem Ayı nedeniyle yoldan geçen araçları durdurup yolculara aşure ikramında bulundu. Karakolda askerlerin kaselere koyduğu aşureleri komutanlar vatandaşlara dağıtırken, yolcular büyük memnunluk duyduklarını dile getirdi.
Yaklaşık 500 kase aşure dağıtan jandarma, özel günlerde bu tür etkinlikleri yapmaya sürdüreceklerini belirtti. Aşure ikram edilen vatandaşlardan Erkan Subaşı, Askerlere çok teşekkür ederim. Çok güzel bir etkinlik, böyle devletle millet iç içe olması çok sevindirici bir şey. Barış olsun, kardeşlik olsun, herkes mutlu olsun dedi.
Son Dakika › Güncel › Şırnak'ta Jandarma Yolculara Aşure İkram Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.