Sivrihisar'da Maden Ocağında İş Kazası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sivrihisar'da Maden Ocağında İş Kazası

Sivrihisar\'da Maden Ocağında İş Kazası
21.06.2026 23:19

Maden ocağında kuyusuna düşen 2 işçi hastaneye kaldırıldı, sağlık durumları iyi.

Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde faaliyet gösteren maden ocağındaki taş kırma kuyusuna düşerek yaralanan 2 işçi hastaneye kaldırıldı.

Böğürtlen Mahallesi'nde bulunan maden ocağındaki demir platformun üzerinde çalışan Nihat E. (27) ve Bekir A. (52) dengesini kaybederek taş kırma kuyusuna düştü.

İhbar üzerine 112 Acil Servis, itfaiye ve jandarma ekipleri bölgeye geldi.

Yaralanan 2 işçi, itfaiye ekiplerinin çalışması sonucu kuyudan çıkarıldı.

Sağlık ekipleri tarafından Yunus Emre Devlet Hastanesine kaldırılan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Sivrihisar'da Maden Ocağında İş Kazası - Son Dakika

Sizin düşünceleriniz neler ?

    SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.

Advertisement