KARABÜK (İHA) – Karabük'te 2 kişi, evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, merkeze bağlı Belenköyü Mahallesi Belen Caddesi'nde oturan Şükrü Kılıç ve Lütfiye Kılıç, sabah namazına kalktıkları sırada sobadan sızan gazdan zehirlendiklerini fark edince yakınlarının yardımı ile Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürüldü. Çiftin yoğun bakıma alındığı öğrenildi. - KARABÜK
Son Dakika › Güncel › Sobadan Sızan Gazdan 2 Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.