Sobadan Sızan Gazdan 2 Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sobadan Sızan Gazdan 2 Kişi Zehirlendi

25.02.2015 16:00

KARABÜK (İHA) – Karabük’te 2 kişi, evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.

KARABÜK (İHA) – Karabük'te 2 kişi, evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, merkeze bağlı Belenköyü Mahallesi Belen Caddesi'nde oturan Şükrü Kılıç ve Lütfiye Kılıç, sabah namazına kalktıkları sırada sobadan sızan gazdan zehirlendiklerini fark edince yakınlarının yardımı ile Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürüldü. Çiftin yoğun bakıma alındığı öğrenildi. - KARABÜK

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Sobadan Sızan Gazdan 2 Kişi Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement