ŞANLIURFA - Bakan Nebati: "Güneş enerjisinden elektrik üretimi payı yüzde 4.5'e çıkacak" - Son Dakika
Son Dakika Logo

ŞANLIURFA - Bakan Nebati: "Güneş enerjisinden elektrik üretimi payı yüzde 4.5'e çıkacak"

21.03.2022 17:26  Güncelleme: 18:10

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'nin konuşması ŞANLIURFA - Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, Şanlıurfa'da İş Dünyası GES ve Sulama Kanalları Tanıtım Toplantısı'nda konuştu.

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'nin konuşması ŞANLIURFA - Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, Şanlıurfa'da İş Dünyası GES ve Sulama Kanalları Tanıtım Toplantısı'nda konuştu. (3)

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel ŞANLIURFA - Bakan Nebati: 'Güneş enerjisinden elektrik üretimi payı yüzde 4.5'e çıkacak' - Son Dakika


Advertisement