Trabzonspor Teknik Direktörü Vahid Halilhodzic, golsüz berabere kaldıkları Kayseri Erciyesspor karşılaşmasına ilişkin, "Bugün sergilediğimiz oyundan memnun değildim, bu maçı biz kazanmalıydık" dedi.
Halilhodzic, maçın ardından katıldığı basın toplantısında ligin ilk maçlarının her zaman zor geçtiğini söyledi.
Son Dakika › Güncel › Trabzonspor Teknik Direktörü Halilhodzic - - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.