Uludağ'da kayak yaparken sis sebebiyle kaybolan 5 kayakçı, cep telefonu sinyali sayesinde jandarma tarafından kurtarıldı.
Kış Festivali kapsamında tatil için Uludağ'a gelen 5 arkadaş, kayak yapmak için zirveye çıktı. Yoğun sis sebebiyle geldikleri yolu bir daha bulamayan 5 kişi, cep telefonuyla jandarmadan yardım istedi. Acil Çağrı Konum Belirleme Sistemi'ni kullanan Jandarma Dağ Arama Kurtarma Timi, kaybolan A.S., N.Ö. ve B.M.'yi Uludağ Kuşaklıkaya Tepe mevkiinde, A.T. ve N.S.'yi ise Uludağ Fatin Tepe mevkiinde buldu. Hayati tehlikesi olmayan kayakçılar tedbir amaçlı hastaneye kaldırıldı. - BURSA
Son Dakika › Güncel › Uludağ'da Kayak Yaparken Kaybolan 5 Kişiyi Jandarma Kurtardı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.