Uşak'ta Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uşak'ta Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu

Uşak\'ta Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu
06.12.2013 18:25

Epilepsi hastası olduğu öğrenilen 53 yaşındaki kadının ekmek pişirmek isterken epilepsi krizine girerek ateşin üzerine düştüğü iddia edildi

Uşak'ta yalnız yaşayan epilepsi hastası kadın, evinde yanarak ölmüş halde bulundu.

Merkeze bağlı Yeniköy Hacıaliler Mahallesi'nde Ganime Akgün'ün (53) evinden yanık kokusu alan komşuları içeri girdi.

Akgün'ün yanmış cesediyle karşılaşan komşularının bildirmesi üzerine olay yerine çağrılan sağlık ekipleri, Akgün'ün yanarak hayatını kaybettiğini belirledi.

Epilepsi hastası olduğu öğrenilen Akgün, ekmek pişirmek isterken epilepsi krizine girerek ateşin üzerine düştüğü iddia edildi.

Akgün'ün cesedi, cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından İzmir Adli Tıp Kurumu'na gönderildi. - Uşak

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Uşak'ta Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu - Son Dakika


Advertisement