Üsküdar'da asayiş uygulaması gerçekleştirildi.
Üsküdar meydanda toplanan Önleyici Hizmetler ve Güven Timleri şube müdürlükleri ile Üsküdar İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler, görev yapacakları bölgelere dağıldı.
Uygulama kapsamında ilçenin tüm giriş çıkışlarında kurulan noktalarda kontroller yapıldı.
Araçlarda arama ve şüphelilerin GBT sorgulaması gerçekleştirildi.
İlçe genelinde yapılan uygulamaya 70 ekip ve 150 personel katıldı.
Son Dakika › Güncel › Asayiş uygulamaları yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.