Asayiş uygulamaları yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Asayiş uygulamaları yapıldı

09.06.2021 15:09  Güncelleme: 16:35

Üsküdar'da asayiş uygulaması gerçekleştirildi.

Üsküdar'da asayiş uygulaması gerçekleştirildi.

Üsküdar meydanda toplanan Önleyici Hizmetler ve Güven Timleri şube müdürlükleri ile Üsküdar İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler, görev yapacakları bölgelere dağıldı.

Uygulama kapsamında ilçenin tüm giriş çıkışlarında kurulan noktalarda kontroller yapıldı.

Araçlarda arama ve şüphelilerin GBT sorgulaması gerçekleştirildi.

İlçe genelinde yapılan uygulamaya 70 ekip ve 150 personel katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Asayiş uygulamaları yapıldı - Son Dakika


Advertisement