Yeniden) Saldırıya Uğrayan Plakçı Güney Koreli Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yeniden) Saldırıya Uğrayan Plakçı Güney Koreli Çıktı

18.06.2016 13:33

Dün akşam Beyoğlu Firuzağa'da saldırıya uğrayan plakçı dükkanının işletmecisi Güney Koreli çıktı.

Dün akşam Beyoğlu Firuzağa'da saldırıya uğrayan plakçı dükkanının işletmecisi Güney Koreli çıktı. Seogu Lee isimli işletmeci saldırının ardından dükkanını kapattı ve habercilerin çekim yaptığı sırada gözyaşı döktü. Açıklama yapmak istemeyen ve gazetecilerin çekim yapmasından rahatsız olduğu gözlenen Lee, İngilizce "lütfen yapmayın" diyerek sokaktan ayrıldı.

Dükkanın sahibi olduğunu söyleyen Haydar Tekin de "Akşam bazı olaylar olmuş. Biz de dükkanın tahliye edilmesini istedik" dedi.

Saldırıyla ilgili henüz gözaltında kimsenin olmadığı öğrenildi.

- İstanbul

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Yeniden) Saldırıya Uğrayan Plakçı Güney Koreli Çıktı - Son Dakika


Advertisement