Yozgat'ta gece başlayan kar yağışı aralıklarla devam ediyor.
Kent merkezini beyaza bürüyen kar, Çamlık Milli Parkı'nda güzel manzaralar oluşturdu.
Vatandaşlardan Erol Doğan, Yozgat'ın kış memleketi olduğunu belirterek, kar yağışının devam etmesi temennisinde bulundu.
Yozgat Belediyesi ve karayolları ekipleri de yollarda kar küreme ve tuzlama çalışması yaptı.
Son Dakika › Güncel › Yozgat'ta Kış Beyazına Büründü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.