Zabıta ve Sağlık İşleri Müdürlüğü Ekipleri Denetimde - Son Dakika
Son Dakika Logo

Zabıta ve Sağlık İşleri Müdürlüğü Ekipleri Denetimde

Zabıta ve Sağlık İşleri Müdürlüğü Ekipleri Denetimde
07.09.2012 13:31  Güncelleme: 15:43

Tarsus Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ve Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halkın tüketimine sunulan tüm ürünlerin denetimine aralıksız devam ediyor.

Özellikle lokanta, restoran, kafe ve tantuni solanlarında denetimler yoğunlaşırken vatandaşların şikayetleri titizlikle takip ediliyor.

Hazır yiyeceklerde ve et ürünlerinde hava sıcaklığının da etkisiyle oluşacak kokuşma ve bozulmalara karşı işletmeler uyarılıyor, kırmızı et, tavuk ve diğer gıda maddelerinin bir birinden ayrı kontaminasyona sebep vermeyecek şekilde muhafaza edilmesi için bilgilendirme yapılıyor.

İşletmelerde satışı yapılan tüm et ürünlerinden alınan numuneler steril ortamda laboratuvarımıza götürülerek, et ürünlerinde mikrobiyolojik ve serolojik tür analizi yapılarak et türlerinin belirlenmesi sağlanmıştır.

Denetim neticesinde ve analiz sonuçlarında olumsuzlukları tespit edilen işletmeler hakkında yasal işlemler başlatıldı.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Zabıta ve Sağlık İşleri Müdürlüğü Ekipleri Denetimde - Son Dakika


Advertisement