İstanbul Büyükçekmece'de İETT otobüsünde 'yankesicilik' yöntemiyle bir vatandaşın cebinden para çalan 2 şahıs, önce otobüs kamerasına ardından polise yakalandı.
Olay geçtiğimiz günlerde Büyükçekmece'de bir İETT otobüsünde yaşandı. Yolcu gibi bindikleri otobüste yankesicilik yöntemiyle vatandaşın cebinden 6 bin 500 lira para çalan 2 kişi önce kameralara ardından polise yakalandı. Yaşanan yankesicilik anları araç içi kameralar tarafından kaydedilirken, 2 şüpheli M.T. ve M.P. Büyükçekmece İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından kıskıvrak yakalandı.
Şahıslar emniyete getirildi. - İSTANBUL
Son Dakika › 3-sayfa › Büyükçekmece'de Yankesicilik Yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.