Kış Lastiği Denetimleri Artık Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kış Lastiği Denetimleri Artık Başladı

Kış Lastiği Denetimleri Artık Başladı
21.11.2025 16:19

Muş'ta jandarma ekipleri, ticari araçlarda kış lastiği denetimi yaptı ve güvenli sürüş bilgileri verdi.

Muş İl Jandarma Komutanlığı'na bağlı trafik ekipleri, ticari araçlarda kış lastiği denetimi gerçekleştirdi.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, kent genelinde araçlarda kış lastiği kullanımına yönelik denetim yapıldı.

Uygulamada ekipler, araçlarda kış lastiği uygunluğunu kontrol ederek diş derinliği, lastik üretim tarihi ve desen yapısını inceledi.

Denetim sırasında sürücülere kış şartlarında güvenli sürüş teknikleri hakkında bilgi verildi.

Takip mesafesi, hız limitleri ve buzlanma riskine karşı sürücüleri uyaran ekipler, araçlarda zincir, takoz ve kazma gibi kış ekipmanlarının da bulundurulması gerektiğini anlattı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kış Lastiği Denetimleri Artık Başladı - Son Dakika


Advertisement