Gönüllüler Takımı yarışmacısı Furkan, Ünlüler Takımı'nın kendilerinden daha rahat olduğunu savunarak, "Çünkü güçsüz yarışmacıları elediler" ifadesini kullandı.
Son Dakika › Magazin › Furkan: 'Ünlüler Bizden Daha Rahat! Çünkü...' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.