Hala Anlamayanlar İçin 13 Adımda Neden Bayan Değil Kadın Demeliyiz? - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hala Anlamayanlar İçin 13 Adımda Neden Bayan Değil Kadın Demeliyiz?

07.03.2021 14:56  Güncelleme: 14:59



Üzerine çok tartışılan ve çoğu zaman özellikle erkekler tarafından gereksiz ve feminist bir tutumla abartıldığı düşünülen bir konu bu. Ancak farkındaysanız özellikle son yıllarda bu kullanım, toplumsal bilinçaltımıza sızarak gitgide dilimizde kullanımı normalleştirilmeye çalışılıyor. Öyle ki artık kadınlar bile kadın demekten utanır hale geldi. Abartılan, gereksiz büyütülen bir tutum olduğunu düşünmeden önce konunun esas nedenlerini ve haklılığını bir kez daha anlatabilmek adına bu içeriğimizi hazırladık.

Kaynak: Snob Magazin

Son Dakika Magazin Hala Anlamayanlar İçin 13 Adımda Neden Bayan Değil Kadın Demeliyiz? - Son Dakika


Advertisement