Ödül Oyununda Rakibine Yumruk Atan Nihat Doğan, Diskalifiye Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ödül Oyununda Rakibine Yumruk Atan Nihat Doğan, Diskalifiye Oldu

Ödül Oyununda Rakibine Yumruk Atan Nihat Doğan, Diskalifiye Oldu
04.03.2018 23:27  Güncelleme: 10:25

Dokunulmazlık oyununda Melih'e karşı oynayan Nihat Doğan, rakibine yumruk atınca diskalifiye oldu.

TV8'de ekrana gelen 'Survivor 2018' yarışmasının dün akşam yayınlanan bölümüne, dokunulmazlık oyunu damgasını vurdu. Gönüllüler takımını 10'a 6'lık skorla mağlup eden All Star, üst üste üçüncü kez eleme tehlikesi yaşamadı.

NİHAT DOĞAN İKİ İHTAR ALDI

Dokunulmazlık oyununda Melih Özkaya'ya karşı mücadele eden Nihat Doğan, rakibine faul yaparak iki ihtar aldı. Bu nedenle oyunda sayı Melih'in oldu.

MELİH: NİHAT BANA YUMRUK ATTI

Melih'in "Yumruk attı" itirazının ardından hakem görevini de üstlenen Acun Ilıcalı, "Nihat Doğan'ın ihtarı vardı. Tekrar ihtar alarak diskalifiye oldu" açıklamasını yaptı.

Kaynak: Acunn.com

Son Dakika Magazin Ödül Oyununda Rakibine Yumruk Atan Nihat Doğan, Diskalifiye Oldu - Son Dakika


Advertisement