Baydemir'den Tezkere Yorumu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Baydemir'den Tezkere Yorumu

Baydemir\'den Tezkere Yorumu
04.10.2012 17:05

Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir, meclisten geçen tezkereyi şahsen kınadığını söyledi.

Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir, meclisten geçen tezkereyi şahsen kınadığını söyledi.

Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin Türk Silahlı Kuvvetleri'nin yabancı ülkelere gönderilmesi ve görevlendirilmesi konusunda hükümete 1 yıl süreyle yetki verilmesini öngören Başbakanlık Tezkeresi, TBMM Genel Kurulu'nda yapılan oylamada kabul edildi. Tezkerenin ardından Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir, sosyal paylaşım sitesi Twitter'da yazdığı yazıda, "Kabul edilen savaş tezkeresinin; içeride ve dışarıda savaş çığırtkanlığı yapan siyasetlerin sonunu getirmesi dileğiyle şahsen kınıyorum" dedi. - DİYARBAKIR

Kaynak: İHA

Son Dakika Politika Baydemir'den Tezkere Yorumu - Son Dakika


Advertisement