Cumhurbaşkanı Erdoğan Kovid-19 aşısı oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cumhurbaşkanı Erdoğan Kovid-19 aşısı oldu

Cumhurbaşkanı Erdoğan Kovid-19 aşısı oldu
14.01.2021 18:43  Güncelleme: 18:47

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kovid-19 aşısı yaptırdı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kovid-19 aşısı yaptırdı.

Erdoğan, AK Parti Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) toplantısının ardından Ankara Şehir Hastanesine geldi.

Burada Kovid-19 aşısı yaptıran Erdoğan'a MKYK üyeleri de eşlik etti.

Kaynak: AA

Son Dakika Politika Cumhurbaşkanı Erdoğan Kovid-19 aşısı oldu - Son Dakika


Advertisement